Podnikání, ekonomie, finance > Podnikání a management

 
 

Nová Strategie modrého oceánu

Renée Mauborgne, W. Chan Kim / Management Press
Jazyk: český
Počet stran 264 stran
Formát: Lze měnit formátování a velikost textuinfo
ebux cena 219 Kč
 
 
 
Dostupná pro:
Wooky
Kindle
PocketBook
ePub
oblíbená e-kniha

Více o knize

Nezáleží na tom, jestli pusobíte v malém start-upu, který se potýká s nedostatkem financních prostredku, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firme plné byrokratických prekážek. Kniha ukáže úplne každému, jak se vymanit z rudých oceánu nekonecného souperení a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého rustu. Svetove proslulí profesori W. Chan Kim a Renée Mauborgneová v roce 2005 navždy zmenili svet mezinárodního byznysu: jejich kniha Strategie modrého oceánu se držela v žebríccích nejprodávanejších knih po celém svete déle než 100 týdnu, prodalo se jí více než 3‚6 milionu výtisku a byla preložena do 44 jazyku. Predevším se ale stala pocátkem nové „revoluce“ v byznysu. Po více než deseti letech dalšího výzkumu pricházejí autori s dalším prukopnickým dílem, které opet muže výrazne ovlivnit podnikatelské myšlení.