Odborná literatura

 
 

Krev, pot a pixely

Jason Schreier / HOST – vydavatelství
Jazyk: český
Počet stran 286 stran
Formát: Lze měnit formátování a velikost textuinfo
Běžná 329 Kč ušetříte 40%
ebux cena 199 Kč
 
 
 
Dostupná pro:
Wooky
Kindle
PocketBook
oblíbená e-kniha

Více o knize

Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. 

Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy. 

Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou BioWare, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musejí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem. 

–––

Schreier napsal přesvědčivý a často nelichotivý portrét profese, kterou si mnoho hráčů idealizuje.
- Wired

Schreier píše o notoricky tajnůstkářském videoherním průmyslu, který dobře zná z vlastní zkušenosti. Je to užitečný průvodce herní krajinou současnosti.
- GQ 

Konec Krve, potu a pixelů má jedinou vadu: že to nepokračuje dál.
- Forbes 

 

 



Zajímavost

Jason Schreier je novinář a editor Kotaku, předního zpravodajského webu v oblasti videoherního průmyslu a kultury. O počítačových hrách píše také pro WiredThe New York Times nebo EdgeKrev, pot a pixely (2017) jsou jeho první knihou.